19 februari 2014

Niets te dol voor wol!

Dat is de kreet die mijn man gisteren slaakte toen we op pad gingen om een eerste voorraad breigaren in te slaan. En dat is de perfecte kreet voor dit blog :-). Hoewel ik nog wel moet kijken hoe dol ik het wil gaan maken!

Ik begin rustig aan, omdat ik al zo'n 15-20 jaar geen breipennen meer in handen heb gehad. Maar ik was het gelukkig nog niet verleerd: het opzetten van de steken voor mijn eerste projectje (een sjaal) ging vlotjes. Alsof ik het gisteren nog had gedaan. En ook het breiden ging alsof ik er nooit  mee was gestopt. Dus: het begin is er!

Welke mooie stukken er van de naalden gaan komen? De toekomst zal het leren. Kijk mee! Ik maak zoveel mogelijk gebruik van gratis breipatronen die ik her en der op het wereldwijde web tegenkom en zal ze ook bij de breisels die af zijn vermelden.
Geneer je niet en maak er op jouw beurt gebruik van.

Veel plezier met het lezen van mijn blog en ik hoop dat je er inspiratie bij opdoet.

2 opmerkingen:

  1. Succes! Ik heb gebreid van pen 1,5 tot 20 en breimachine.
    Ik heb er nu de tijd niet voor.
    Wel nog onlangs een laptoptas gebreid op dat nieuwe t-shirt-achtige garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Aaltsje! Ik vind het tot nu toe ontzettend leuk om te doen :-).

    BeantwoordenVerwijderen