2 april 2014

Mijn eerste opdracht: hesje van Drops

Jeetje, nog maar net weer begonnen met breien en ik heb mijn eerste (betaalde) breiopdracht binnen! Hartstikke  leuk en ook een mooi project: een hesje van Drops Design. Het is in wezen een gemakkelijk patroon: een achterpand en twee voorpanden, gebreid in tricotsteek. Het speciale zit hem in de biezen aan achter-, voor- en halskant en het gebruikte materiaal. De biezen worden gebreid met 100% wol en de hes is van boucléwol. Dat geeft een mooi semi-ruw uiterlijk aan de hes.
Mijn opdrachtgever wilde een lichte kleur en heeft gekozen voor naturel. En ik moet zeggen: het wordt prachtig (al zeg ik het zelf :-)). Hieronder alvast een plaatje van de site van Drops en zodra ik hem af heb, zal ik een foto plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten