7 januari 2017

Daar ben ik weer :-)

Net zoals in mijn vorige blogje opnieuw de verzuchting: ik heb dit blog zwaar verwaarloosd. Beetje jammer wel, want ik heb leuke dingen gedaan op brei gebied en ook veel te vertellen gehad. Maar ja, het dan hier opschrijven bleef er vaak bij.
Dus: nieuw jaar, nieuwe kansen.
In 2016 heb ik voornamelijk gebreid voor Citydwellers, een concept-store in Eindhoven. Via mijn Etsyshop 'Niets te dol voor wol' zijn ze bij mij gekomen met de vraag of ik een aantal dingen voor hen wilde maken. De bedoeling was: aards, warm, mooie spullen die goed verkopen. Mutsen, wanten, sjaals, dat soort werk. Dat heb ik gedaan en daarvan is een leuk deel via consignatie verkocht. Voor het komende seizoen heb ik het verzoek gekregen met een nieuw voorstel te komen. Daar ben ik nu dus hard mee aan het werk: patronen zoeken, bijpassend garen zoeken, prijs bepalen etc.
Verder heb ik een paar mooie omslagdoeken gemaakt, die te koop zijn in mijn Etsyshop, en heb ik op een paar kerstmarkten gestaan. Dat is ook ontzettend leuk om te doen en de reacties waren over het algemeen ook erg positief. En ik heb leuk verkocht, dat is natuurlijk ook fijn :-).

Hieronder een paar voorbeelden wat ik heb gemaakt voor de Cornerstore:

 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten